Повернутися до звичайного режиму

Придбання матеріально- технічних цінностей та послуг

за бюджетні кошти

Назва ТМЦ та послуг Кількість, шт Вартість, грн
Котел електричний КЭ-200М 1 39371,00
Плита електрична ЕПК-4ШБ 1 13938,00
Шафа картотечна ( 60 шухляд) 2 17200,00
Гастроємність 2 1140,00
Гастроємність 3 1440,00
Каструля 3л н/ж 1 264,00
Каструля 2л 2 480,00
Ложка столова 300 2952,00
Стелаж однобічний 17 9911,00
Холодильник 1 7360,00
Стільці учнівські 1 компл. 9630,00
Стілець Н/М (20шт) 4 компл. 20280,00
Мило господарче 180 604,80
Підноси пластмасові 20 1416,00
Дошка настінна магнітна 2 компл 29590,00
Постачання та встановлення операційної системи (ОС) Microsoft Windows Pro 10 26 108030,00
Постачання та встановлення пакету програмних засобів Microsoft Office 2016 26 43814,00
Дератизація, дезінфекція 288,44 кв.м. 187,48
Промивка системи центрального опалення 52001,92

Придбання матеріально- технічних цінностей та послуг

за благодійні кошти батьків та інших джерел фінансування

не здійснювалось

Кiлькiсть переглядiв: 345

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!