Переможці ІІ (районного) етапу

Всеукраїнської учнівської олімпіади 2009 – 2010 н. р.

спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

з поглибленим вивченням іноземної мови № 296 м. Києва

п/п

Предмет

ПІБ

Клас

Місце

1.

Українська мова і література

ОМЕЛЬЯНОВИЧ ОЛЕСЯ

11 – В

ІІІ

2.

Зарубіжна література

ГАРБУЗ ОЛЕНА

9 – Д

ІІІ

3.

Англійська мова

МІСЮРА ТИМОФІЙ

8 – Б

І

4.

НОВОДРАН АННА

8 – Д

ІІІ

5.

РІЗНИК АННА

9 – Д

І

6.

ЯКИМЕНКО БОГДАН

11 – В

І

7.

ОМЕЛЬЯНОВИЧ ОЛЕСЯ

11 – В

ІІ

8.

Німецька мова

КОРНЄЄВА ДІНА

9 – Б

І

9.

ЛАТАМАРЧУК ВАЛЕНТИНА

9 – Д

ІІ

10.

Історія

ПАДАЛКО ВІКТОРІЯ

6 – Б

ІІІ

11.

ОМЕЛЬЯНОВИЧ НАЗАР

7 – Г

ІІІ

12.

Біологія

ДАРІЙЧУК ДАРИНА

8 – Б

ІІІ

13.

Географія

ВОЛИНЕЦЬ ІННА

11 – В

ІІІ

14.

Фізика

МІСЮРА ТИМОФІЙ

8 – Б

І

15.

Хімія

САПАРОВ ТИМУР

9 - В

ІІІ

16.

Образотворче мистецтво

СКРИПАК ОКСАНА

7 – Г

ІІ

17.

ГОРОБЕЦЬ ОЛЬГА

8 – Г

ІІІ

18.

ШОР ОЛЕСЯ

9 – Д

ІІІ

19.

МАТЮШЕНКО АЛІНА

11 – Б

ІІІ

20.

МОСКАЛЮК КАТЕРИНА

11 – Б

ІІІ

21.

Трудове навчання

ОЗИМА МАРИНА

9 – Д

ІІ

Кiлькiсть переглядiв: 272

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!