Переможці ІІ (районного) етапу

Всеукраїнської учнівської олімпіади 2011 – 2012 н. р.

спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

з поглибленим вивченням іноземної мови № 296 м. Києва

п/п

Предмет

ПІБ

Клас

Місце

1.

Українська мова і література

ПЕТРИК ДАРИНА

7 – Б

ІІІ

АКСАМІТ ДАЯНА

9 – А

ІІІ

2.

КОДОНЕНКО КАТЕРИНА

11 – В

І

3.

Світова література

ПЕТРИК ДАРИНА

7 – Б

ІІІ

4.

КАПЛУН ЛЮБОВ

9 – А

ІІІ

5.

ЗАЄЦЬ ВОЛОДИМИР

10 – Б

ІІІ

6.

КОДОНЕНКО КАТЕРИНА

11 – В

ІІ

7.

Англійська мова

ЧАЛА ГАННА

8 – А

ІІІ

8.

БРИЛЬКОВ МАКСИМ

9 – В

ІІІ

9.

МІСЮРА ТИМОФІЙ

10 – А

ІІІ

10.

ЗАЄЦЬ ВОЛОДИМИР

10 – Б

ІІІ

11.

КОДОНЕНКО КАТЕРИНА

11 – В

ІІІ

12.

Німецька мова

ПЕТРЕНКО ВАДИМ

8

ІІ

13.

ПАДАЛКО ВІКТОРІЯ

8 – Б

ІІІ

14.

ЯКУШКО ВАЛЕРІЯ

9 – Б

ІІ

15.

ГРІНЧЕНКО НАТАЛІЯ

9 – В

ІІІ

16.

САВЕНКО ВЕРОНІКА

10

ІІІ

17.

ГМИРІНА ВІКТОРІЯ

11 - А

І

18.

Інформатика

ОМЕЛЬЯНОВИЧ НАЗАРІЙ

9 – Г

ІІ

19.

Історія

ОМЕЛЬЯНОВИЧ НАЗАРІЙ

9 – Г

ІІІ

20.

Правознавство

ОМЕЛЬЯНОВИЧ НАЗАРІЙ

9 – Г

ІІІ

21.

Економіка

ГОЛЬ АРТЕМ

11 – Б

ІІІ

22.

Біологія

ФОКІН БОГДАН

9 – Г

ІІІ

23.

Географія

ВОЛОВІН ЄВГЕНІЙ

8 – Б

ІІІ

24.

ОМЕЛЬЯНОВИЧ НАЗАРІЙ

9 – Г

ІІ

25.

Образотворче мистецтво

ЧІЧУН ЛЮБОВ

11 – А

ІІІ

Кiлькiсть переглядiв: 209

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!