Вітаємо нашу команду «Кошиця style» з ІІІ місцем у І етапі VI Міській профорієнтаційній грі «Мистецька фортеця»

ФОТО


/Files/images/мф1 (11).jpg

04 квітня 2017 року учні нашої школи взяли участь у І етапі VI Міської профорієнтаційної гри «Мистецька фортеця», яка проводилася Департаментом освіти й науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради спільно з управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації за ініціативи спеціалізованої школи I – III ступенів № 23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва.
Гра складалася з художньо-естетичного напрямку роботи, модульними елементами якого були станції: «Джерело орфоепії», «Мистецтво музики», «Імідж пластики», «Техніка мистецтва» та «Художня асоціатива», під час відвідування яких учасники дізнавалися цікаве про той чи інший вид мистецтва та мали можливість спробувати та продемонструвати власні творчі здібності.


У цих змаганнях узяли участь учні: Тененбаум Поліна (8-А), Соболь Дар’я (8-Г), Цалюк Денис (8-Г), Гаджа Андрій (9-А), Кайсін Іван (9-А), Павленко Данило (9-А), Волошина Владислава (9-Г), Савінчук Олена (9-Г), Пономарьова Катерина (10-А), Плевако Катерина (10-А).

Метою проведення VІ Міської профорієнтаційної гри «Мистецька фортеця» було виявлення й підтримка талановитих, обдарованих учнів загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва, виховання самодостатньої особистості з активною життєвою позицією.

Кiлькiсть переглядiв: 264

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!