Увага! Домашні завдання на час карантину.

КласиПредметДомашні завдання
2-гіукр.мовас. 89, впр. 227, с. 90, впр. 230, 233, правило, с. 92, впр. 237, правило
2-гіліт.чит.с. 58-64, читати, з. с. 38-39
2-гіматемат.с. 78, № 450, 451, 454, 455, 459, с. 81, № 465, 468
2-гіприродозн.с. 72-81, з. с. 30-32
3-тіліт.чит.с. 84-90, читати, відповідати на запитання; позакласне читання: с. 56-63, читати
3-тіукр.мовас. 97-102, впр. 225-240 (усно), впр. 228, 232, 236, 240 (письмово)
3-тіматемат.с. 83-89, № 517-554 (усно), № 523, 524, 533, 534, 543, 544, 553, 554 (письмово)
3-тіприродозн.Навчальний проект "Ми гноми-економи" (як зберегти тепло і світло в нашому домі)
4-тіматемат.с. 40-48 (додатковий жовтий зошит)
4-тіліт.чит.с. 62-68 (позакласне читання)
4-тіприродозн.с. 102-108
5-тіукр.мов১ 20, 23, впр. 216-221 (усно), впр. 226 (п)
5-тінім.моваLB с. 37, впр.12, АВ с. 38-39
5-тімій Київс. 56-57
5-тііст. Укр.§ 15 (читати)
укр.літр.1. Скласти казку за прислів'ям (прислів'я вибрати на с.146-148); 2. Прочитати оповідання Олени Пчілки "Сосонка"
укр.мов১ 20-23, впр. 232; вивчити алфавіт
укр.літр.вивчити 10 прислів'їв та приказок; творчість Л. Глібова с. 150-152
математ.п. 22 № 612, 620, 619, 617
6-тіукр.мова§ 22, впр. 224, 231, 240 с. 105-113
6-тінім.моваАВ с. 86, 87
6-тібіологія§ 26, 1) мал. 94 у зошит; 2) завдання с. 116 у зошит
6-тігеографія1) темат. контроль с. 115 у зошит; 2) вести календар погоди
6а,бматемат.§§ 24, 25, № 695, 725, 727, 735, 736, 737
математ.п.25 № 741, 743, 745, 749, 751
укр.літр.1. Прочитати "Кумедія з Костем" В. Винниченка; 2. "Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим" Івана Багмута
7-міукр.мова§ 19, впр. 229 (усно), впр. 232 (п)
7-мінім.моваАВ с. 35, впр. 7, 8, с. 36, впр. 9а, 10
7-мііст. Укр.§ 12, конспект
7-мівсесв. іст.§ 9, конспект, повторити §§ 7-8
7-міфізиказбірник задач Ненашев І.Ю. № 11.36, 11.38, 11.40
укр.мова§ 19, впр. 235, § 20, впр. 244
укр.літр.Прочитати Г. Тютюнника "Климко"
геометріяп. 8 § 2, № 167, 169, 171, 173, 176, 184
алгебра§ 18, № 680, 684, 686, 689
біологіяПідготувати міні-проект "Ссавці" в електронному вигляді, об'єм 12 слайдів і коментар до них
географіятемат. контроль с. 123 у зошит
7в,дукр.літр.Прочитати Г. Тютюнника "Климко", "Вогник далеко в степу"
укр.мовас. 116 § 19 впр. 230-236
8-мінім.моваLB с. 36, 37, АВ с. 35, 36
8-мііст. Укр.§§ 16, 17
8-міВсесв. іст.§§ 11, 12
укр.літр.І. Карпенко-Карий. П'єса "Сто тисяч" (прочитати)
8а-валгебрап. 10 № 321, 323, 325, 327, 329, 332
8а-вгеометріяп. 13 № 472, 476, 478
8б,вукр.літр.с. 134-139 Анатолій Мойсієнко, Ігор Павлюк, Галина Кирпа. Записати в зошити відомості про письменників. Прочитати твори цих письменників, на с. 138-139 відповісти на питання (усно)
8б,вукр.мов১ 20-22 с.142-155, впр. 233, 234, 235, 247, 251, 253, 258, 259
8в,г,єбіологіясамоконтроль знань з теми с. 138 у зошит
9-тінім.моваLB с. 84-85, АВ с. 86-87
9-тіфізик১ 18-20 Коршак Е. В.
9-тіправознав.§ 12 (читати)
укр.моваСкладнопідрядне речення з підрядними з'ясувальними та підрядними обставинними, §§ 15-16, впр. 134
укр.літр.1. Г. Квітка-Основ'яненко. П'єса "Сватання на Гончарівці" (прочитати); 2. Творчість поетів-романтиків, підручник с. 151-158
укр.мова§ 15, впр. 127, 128, 132, 134
укр.літр.1. Література українського романтизму, підручник с. 148-164. Читати, записати в зошити визначення та короткі відомості про письменників; 2. Хрестоматія с. 130-141 читати, вивчити напам'ять поезію "Небо" М. Петренка с.138
алгебра§ 13 № 521, 522, 526
геометрія§ 14, завд.14 № 2, 4, 6, 9
10-тінім.моваLB с. 143
10-тібіологія§ 23
10-тіфізикаСиротюк В. № 213, 214, с. 149
10-тіправознав.§ 13 (читати)
10-тііст. Укр.§§ 17, 18
10-тівсесв. іст.§ 22
10аукр.мовас. 116-119, впр. 165
10аукр.літр.Драма І. Франка "Украдене щастя"; значення творчості І. Франка, її актуальність
10букр.мова1. Будова слова. Способи словотвору. Вивчити правила в довіднику О. Авраменко; 2. Підручник § 7 с. 107, вивчити правила, впр. 151, 152
10букр.літр.1. Позакласне читання І. Карпенко-Карий "Сава Чалий"; 2. Літ. рідного краю М. Старицький "Талан"
11-тінім.моваLB с. 144
11-тіфізика§ 28 Сиротюк В., задачі 258-260, с. 145
Кiлькiсть переглядiв: 299

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!