Тиждень зарубіжної літератури

Світ дивовижний вас вітає!
Всіх тих, хто вдумливо читає,
І тих, хто любить мандрувати
Та прагне більше пізнавати,
Долати знань високі мури.
Вас кличе світ літератури!

Під таким гаслом в нашій школі з 22.01.18 по 26.01.18 проходив тиждень зарубіжної літератури.

П'ять днів, протягом яких відбулись конкурси літературних газет ( 7-8 кл., вч. Грекова О.В., Михайлова Л.Г.), малюнків-ілюстрацій до народних та літературних казок (5-ті кл., вч. Михайлова Л.Г.), проектів на тему "Зарубіжна література - це...", "Я люблю зарубіжну літературу..." ( 6-Б, 6-В кл., вч. Совер Т.В.), ще раз переконали нас в тому, що наші діти - надзвичайно талановиті!

Силами учнів 9-Г класу (вч. Совер Т.В.) була підготовлена шоу-програма "Зимові свята" ("Андріївські вечорниці", "Ніч перед Різдвом М.Гоголя на сучасний лад").

Учні 6-Г класу (вч. Грекова О.В.) запропонували увазі глядачів виставу-подорож до Давньої Греції "Боги - Олімпійці".

Учні п'ятих класів (вч. Михайлова Л.Г.) продемонстрували свої здібності у виразному читанні віршів про природу., а десятикласники побували на творчій зустрічі з молодим українським режисером Іриною Правило та переглянули екранізацію роману Л.М.Толстого "Анна Кареніна".

Тиждень зарубіжної літератури був цікавим та пізнавальним. Наші учні виявили свої знання, здібності та таланти, а учителі відчули радість творчості, професійного зростання та духовної реалізації.

Фото

Кiлькiсть переглядiв: 169

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!