Фінал шкільного конкурсу Євробачення-2018

Учасники шкільного конкурсу «Євробачення-2018» взяли участь у фінальному турі. Конкурсна програма складалася з двох номінацій: вокал та хореографія. А також у цей день ми познайомились із поезією, яку пишуть наші учні.

Вітаємо переможців у номінації "Хореографія" :

І місце - учениці 5-Г класу Гаджа Карина та Цицеру Катерина.
ІІ місце - учениці 7-А класу Черних Ірина та Кактус Алеся.
ІІ місце - учениця 8-В класу Єсауленко Поліну.
ІІІ місце - учениця 5-Г класу Тунік Вікторія.

Вітаємо переможців у номінації "Вокал":

І місце - учениця 8-В класу Скрипніченко Суламіта.
ІІ місце - учениця 5-Б класу Велем Руслану.

Вітаємо переможців конкурсу авторської поезії :

І місце - учениця 7-В класу Софія Фуфалько.
ІІ місце - учень 9-Г класу Цалюк Денис.
ІІІ місце -учениця 11-Б класу Нестеренко Катерина.
ІІІ місце -учениця 5-В класу Жук Дар’я.
ІІІ місце -учениця 5-В класу Кириленко Ольга.

А також дякуємо за авторську поезію:

учениці 5-Б класу Павленковій Паулі,
учениці 8-В класу Гаковій Вікторії,
учениці 5-В класу Власенко Дар’ї.

ФОТО

Кiлькiсть переглядiв: 247

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!