Протидія булінгу!

План заходів з протидії булінгу у 2023-2024 н.р.

Положення про булінг

Порядок реагування на випадки булінгу (цькування)

ЯК ДІЯТИ БАТЬКАМ У ВИПАДКУ БУЛІНГУ?

1) Якщо ви дізналися, що вашу дитину цькують, або помітили певні ознаки того, що вона страждає від булінгу, поговоріть з дитиною та з'ясуйте у неї якнайбільше фактів і подробиць про заподіяну їй шкоду.

Варто відрізнити звичайний конфлікт від систематичного цькування, бо саме регулярне, повторюване знущання і є булінгом.

2) Якщо ви впевнилися, що булінг мав місце, зверніться до адміністрації закладу освіти.

Ваша заява про булінг має бути оформлена у письмовій формі, державною мовою, зі вказанням прізвища, ім’я, по батькові заявника, адресою проживання, контактним телефоном.

Процедура подання учасниками освітнього процесу та розгляд заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

1. У разі виникнення такої ситуації учень повинен звернутися до дорослого (батьків, класного керівника, практичного психолога школи, соціального педагога школи, вчителя, заступника директора з навчально-виховної роботи, директора школи).

2. Дорослі (батьки, або особи, які є опікуном дитини) надають заяву відповідної форми директору освітнього закладу або повідомляють відповідального за виконання заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в освітньому закладі, заступника директора з виховної роботи Точиліну С.О.

3. Педагогічні працівники по факту, виявленого правопорушення, чи інших негативних проявів учнями освітнього закладу, оперативно інформують адміністрацію школи.

4. Видається наказ про проведення розслідування.

5. Затверджується склад комісії з розгляду даного випадку. До складу комісії входять педагогічні працівники, практичні психологи, соціальний педагог, батьки постраждалого та винного (за їх згодою).

6. Проводяться засідання комісії з розгляду данного випадку.

7. Результати розслідування оголошуються на засіданні комісії батькам (чи їх представникам) потерпілого та винного.

8. За результатами висновку комісії з розслідування у разі необхідності повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та служба у справах дітей про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти.

Порядок подання та розгляду заяв

У заяві має бути:

☑ розгорнутий опис фактів булінгу (відокремлюйте їх від емоцій);

☑ ваш статус: постраждалий, представник постраждалого чи свідок булінгу);

☑ розгорнутий виклад фактів булінгу;

☑ тривалість булінгу;

☑ дата її подання;

☑ особистий підпис.

Пам’ятайте, що письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (тобто звернення без вказання прізвища, імені та по батькові особи, що звертається) чи з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і не розглядається.

Заява має бути зареєстрована у закладі освіти. Варто написати заяву у двох екземплярах (або зробити ксерокопію). Після її реєстрації у закладі, на одному примірнику працівник школи має поставити вхідний номер та дату заяви, і віддати її вам. Інший примірник залишається у закладі освіти. Цей принцип оформлення заяв використовується у всіх випадках звернення до керівництва та органів влади.

3) Керівник розглядає вашу заяву про випадок булінгу, видає письмовий наказ про проведення розслідування, у якому визначає уповноважених осіб і створює комісію з розгляду випадку булінгу. До складу комісії можуть входити педагогічні працівники, психолог та соціальний працівник, батьки потерпілого та батьки булера, керівник закладу освіти, інші зацікавлені особи.

Створена комісія проводить розслідування, з'ясовує, чи це є інцидент разовим випадком, чи це дійсно регулярне цькування, тобто - булінг.

Якщо комісія визнала факт булінгу, то керівник закладу освіти зобов'язаний повідомити про це уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.

У випадку, коли керівник закладу не повідомить поліції про факт цькування, муситиме заплатити штраф від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (наразі це -від 850 до 1700 грн) або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку (абзац 2 стаття 1734 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

4) Якщо ви як батько чи мати не входите до складу комісії, керівник закладу має письмово повідомити вас про визнання або невизнання комісію факту булінгу.

5) Рішення комісії оформлюється у письмовому вигляді.

6) Копію цього рішення ви маєте право отримати: для цього треба написати запит на доступ до публічної інформації у відповідності із вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації».

7) У випадку коли комісія не визнала факт булінгу, а ви з цим не згодні, ви маєте право звернутися до органів Національної поліції із відповідною заявою. До неї радимо додати копії ваших попередніх заяв та документів.

8) Нагадуємо, що всі звернення, які подаються, розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця (30 днів) від дня їх надходження. (Стаття 20 Закону України “Про звернення громадян”).

ЗРАЗКИ ЗАЯВ

Зразок 1

Директору ЗЗСО

________________________

(ПІБ, посада, місце роботи,

адреса проживання, контактний телефон)

ЗАЯВА

«_____» _______________ 20____ р. о ______ годині ________ хвилин були виявлені (вказати ким) ознаки булінгу по відношенню до неповнолітнього (вказати неповнолітнього, його місце і клас навчання), невстановленими особами (або вказати конкретних осіб, якщо вони відомі потерпілому) були вчинені дії (зазначити як саме), ознаки яких вказують на булінг (зазначити конкретні ознаки).

Прошу розглянути питання про притягнення до встановленої законом відповідальності.

«____» _________ 20__ р. _________________________________

(посада, підпис, ПІБ)

Зразок 2

Директору ЗЗСО

(ПІБ)

Від кого

(ПІБ, клас, адреса проживання,

контактний телефон)

ЗАЯВА

Доводжу до Вашого відома, що я (ПІБ), число місяць рік, місце, постраждав від дій (ім’я кривдника), опис того, що трапилось.

Вказати можливу причину та емоційний і фізичний стан постраждалого.

«____» _________ 20__ р. _________________________________

(підпис, ПІБ)

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування):

1. За результатами висновку комісії з розслідування у разі необхідності повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та служба у справах дітей про випадки булінгу (цькування) у закладі освіти.

2. Психолого-педагогічна служба розробляє заходи щодо здійснення соціально-педагогічного патронажу осіб, які постраждали від булінгу (цькування), стали його свідками або вчинили булінг (цькування).

3. Психологічна служба надає консультативну допомогу батькам (чи їх представникам).

Правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти

/Files/images/изображение_viber_2021-10-28_09-32-02-689.jpg

Буклет "СтопНасильство"

/Files/images/IMG-9cf2f7ea997c93cef239a2e4bd0538a1-V.jpg

Інформація про відділи сімейної політики Служб у справах дітей та сім'ї районних в місті Києві державних адміністрацій відповідальні за запобігання та протидію домашньому насильству

/Files/images/IMG-87ec20e85f2817c436c26b5da4fe31a5-V.jpg

/Files/images/IMG-b30ba375b7e85a4720162ca619512436-V.jpg

/Files/images/IMG-7f7563858e27e53a0d827e405868a441-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 445

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!