Проведення ДПА в старшій школі у 2020 році (11 клас)


Державна підсумкова атестація в 2019/2020 році проводиться відповідно до:

- Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти;

- наказу МОН України«Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти y 2019/2020 навчальному році».

Державна підсумкова атестація 11 клас проводиться з трьох предметів обов’язково для всіх випускників:

Предмети ДПА у формі ЗНО (повна загальна середня освіта) з 21 травня по 15 червня 2020 року:

1. Українська мова.
2. Історія України або математика (здобувачі освіти, які для проходження державної підсумкової атестації вибрали другим навчальним предметом історію України, можуть вибрати третім навчальним предметом математику і навпаки).
3. Один із навчальних предметів зі списку: історія України, математика, іноземна мова (англійська, іспанська, німецька або французька мова), біологія, географія, фізика, хімія (здобувачі освіти, які відповідно до освітньої програми закладу освіти вивчали навчальний предмет «Природничі науки», можуть вибрати один з таких навчальних предметів: біологія, географія, фізика, хімія).

Графік основної сесії ЗНО-2020:

21 травня відбудеться тестування з математики;

26 травня – з української мови і літератури;

28 травня – з фізики;

1 червня – з іспанської, німецької, французької мов;

2 червня – з англійської мови;

4 червня – з історії України;

9 червня – з біології;

11 червня – з географії;

15 червня – з хімії;

Інформація про результати основної сесії з усіх предметів буде розміщена на інформаційних сторінках учасників тестування до 24 червня 2020 року.

Зареєструватись на участь у тестуваннях можна буде з 3 лютого до 24 березня 2020 року.

Здобувачі освіти зможуть зареєструватися для проходження ДПА у формі ЗНО до 17 березня 2020 року.

Інформацію про порядок реєстрації та графік проведення ЗНО розміщено на офіційному сайті Українського центру оцінювання якості освіти (testportal.gov.ua).

Кiлькiсть переглядiв: 332

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 12 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!