Участь рою «Молода Січ» (старша та середня вікові групи) нашого ліцею у І етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)!

Нещодавно рій «Молода Січ» (старша та середня вікові групи) нашого ліцею долучився до І етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)!

В загальному заліку рої посіли:

старша вікова група - ІІ місце;

середня вікова група - VIII місце.

Варто зазначити, що рій старшої вікової групи став найкращим у конкурсах «Книга звитяг» та «Пластун», другим у «Впоряді», і третім у «Смузі перешкод» та «Метанні гранати»! Рій середньої вікової групи в змаганнях «Книга звитяг» та «Відун / Козацькі манівці» посів друге місце!

Пишаємося! Так тримати! Вперед до нових звитяг!

Щиро дякуємо керівникам роїв Ільчишиній Тетяні Юріївні та Крамаренку Євгену Павловичу за високий рівень підготовки команд!

Велика подяка всім причетним!

Це наша спільна перемога!

#Фото

/Files/images/495071506_1143913620872439_5802084015014433729_n.jpg

/Files/images/495388042_1143913850872416_3400370977605638670_n.jpg

/Files/images/494933413_1143913900872411_6798474423040571566_n.jpg

/Files/images/495104096_1143913510872450_8622399350243278788_n.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 10

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 13 Травня 2025
Цей сайт безкоштовний!