Поради Девіда Льюїса

щодо розвитку обдарованої дитини

1. Відповідайте на запитання дитини якомога терпляче і чесно. серйозні запитання дитини сприймайте серйозно.
2. Створіть у квартирі місце-вітрину, де дитина може виставляти свої роботи. не сваріть дитину за безлад у кімнаті під час її творчої роботи.
3. Відведіть дитині кімнату чи куточок винятково для творчих занять.
4. Показуйте дитині, що ви любите її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
5. Надавайте дитині можливість у виявленні турботи.
6. Допомагайте дитині будувати її плани та приймати рішення.
7. Показуйте дитині цікаві місця.
8. Допомагайте дитині нормально спілкуватися з дітьми, запрошуйте дітей до своєї оселі.
9. Ніколи не кажіть дитині, що вона гірша за інших дітей.
10. Ніколи не карайте дитину приниженням.
11. Купуйте дитині книжки за її інтересами.
12. Привчайте дитину самостійно мислити.
13. Регулярно читайте дитині чи разом з нею.
14. Пробуджуйте уяву та фантазію дитини.
15. Уважно ставтеся до потреб дитини.
16. Щодня знаходьте час, щоб побути з дитиною наодинці.
17. Дозволяйте дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.
18. Ніколи не сваріть дитину за невміння та помилки.
19. Хваліть дитину за навчальну ініціативу.
20. Учіть дитину вільно спілкуватися з дорослими.
21. У заняттях дитини знаходьте гідне похвали.
22. Спонукайте дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно.
23. Допомагайте дитині бути особистістю.
24. Розвивайте в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
25. Ніколи не відмахуйтесь від невдач дитини.
26. Заохочуйте в дитині максимальну незалежність від дорослих.
27. Довіряйте дитині, майте віру в її здоровий глузд.

Корисні поради

Умови успішного навчання:

  • Дитина, яку заохочують, вчиться вірити у себе
  • Дитина, оточена толерантністю, вчиться бути терплячою
  • Дитина, яку хвалять, вчиться вдячності
  • Дитина, яку гідно оцінюють, вчиться правди і справедливості
  • Дитина, оточена приязним ставленням, вчиться радості життя

Пам’ятка батькам першокласників:

  • Любіть дитину. Не забувайте про тактильний контакт. Знаходьте радість у спілкуванні
  • Нехай жоден день не мине без спільного читання книг.
  • Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мовлення. Цікавтеся її справами й проблемами.
  • Дозвольте школярику малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.
  • Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.
  • Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
  • Обмежте перегляд телепередач та ігри на комп’ютері до ЗО хвилин на день.
  • Привчайте малюка до самообслуговування і формуйте трудові навички, любов до праці.
  • Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами і обов’язками.
  • Пам’ятайте, що діти не мусять реалізовувати те, що не склалося у вас.

Пам’ятка виконання домашніх завдань:

  • Провітри кімнату.
  • Виключи телевізор.
  • Перевір, чи достатньо світла, якщо немає – подбай про настільну лампу.
  • Сходи в туалет, помий руки, вгамуй спрагу.
  • Пам’ятай, за уроки потрібно сідати ситим, щоб не відволікатися.
  • Уточни розклад уроків на завтра.
  • Підручники, зошити і щоденник поклади ліворуч від себе. Закінчуючи урок, відкладай все праворуч від
  • Право на відпочинок протягом 10 хвилин через кожні 40 хвилин. Але краще відпочивати після кожного предмету.
  • Використовуй таймер, що буде нагадувати тобі, коли закінчиться перерва і треба повернутися до домашньої роботи.

Золоті правила педагога:

  • Прийшов у школу — зроби розумне й шляхетне лице.
  • Щоразу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство й про всякий випадок з’їж морозиво.
  • Нехай усі манекенниці світу, побачивши твою посмішку, подадуть у відставку.
  • Не заходь у душу до дітей, якщо тебе про це не просили.
  • Пам’ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель — спопелити душу.
  • Приходити на урок треба настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов,куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.
  • Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге й щасливе педа­гогічне життя.
  • Люби кого-небудь, крім школи, і тоді в тебе буде все в порядку.
  • Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти — артист, ти — найкращий педагог, ти — найщасливіша людина.
  • Вищим проявом педагогічної успішності є усмішки на обличчях дітей.
  • Якщо ти вмієш звичайний факт подати як відкриття й домогтися подиву й захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.
  • Пам’ятай: гарні педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.
  • Віддай школі все, а, вийшовши зі стін школи, почни нове життя.
  • Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.

Рецепт щастя:

Візьміть чашу терпіння, влийте туди повне серце любові, киньте туди дві пригорщі щедрості, хлюпніть гумору, посипте добротою, додайте якнайбільше віри . Усе це добре перемішайте, з’єднавши з усім вашим життям, – і будьте щасливі.

Кiлькiсть переглядiв: 1183

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 16 Березня 2024
Цей сайт безкоштовний!