/Files/images/009. музей Кошиця P9163772.JPG

Шкільний музей

Історія шкільного музею налічує більш ніж 20 років. Все почалося з ідеї, яка ґрунтувалася на дитячому ентузіазмі. Навчальний заклад знаходиться на вулиці Олександра Антоновича Кощиця. У 2000 році у стінах нашої школи створено шкільний музей композитора, диригента, етнографа О. Кошиця. Керівник музею – Біла Інна Миколаївна.

Сьогодні шкільний музей О. Кошиця є опорним для шкільних музеїв м. Києва. На базі школи проводяться семінари з обміну досвідом, ведеться просвітницька робота: оглядові та тематичні екскурсії для учнів, музейні уроки, масові заходи. Музей надає консультації та методичну допомогу керівникам шкільних музеїв. Матеріали музею стають основою для написання творчих та науково-дослідницьких робіт учнів, сприяють патріотичному вихованню молоді.

Учні школи у 2012 році зайняли ІІ місце у районному конкурсі екскурсоводів, за рік – у 2013 році – І місце у міському конкурсі екскурсоводів.

Графік роботи музею:

Адреса музею: 02068, м. Київ, вулиця О. Кошиця, 8.

Контактна інформація: тел. 565-12-45

Керівник музею: Біла Інна Миколаївна

Кiлькiсть переглядiв: 2860

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 16 Березня 2024
Цей сайт безкоштовний!