Тривалість навчального тижня – п’ятиденка.

Розклад уроків для учнів 5-11 класів

Розпорядок навчального дня ( на час адаптивного карантину):

1-ші класи (урок 35 хвилин)

Урок

Час початку уроку

Час закінчення уроку

Перерва (хвилин)

1

8 : 30

9 : 05

20

2

9 : 25

10 : 00

20

3

10 : 20

10 : 55

20

4

11 : 15

11 : 50

25

5

12 : 15

12 : 50

20

2-гі – 4-ті класи (урок 40 хвилин)

Урок

Час початку уроку

Час закінчення уроку

Перерва (хвилин)

1

8 : 30

9 : 10

15

2

9 : 25

10 : 05

15

3

10 : 20

11 : 00

15

4

11 : 15

11 :55

20

5

12 : 15

12 : 55

15

6

13 : 10

13 : 50

15

5-ті – 11-ті класи ( урок 45 хвилин)

Урок

Час початку уроку

Час закінчення уроку

Перерва (хвилин)

1

8 : 30

9 : 15

10

2

9 : 25

10 : 10

10

3

10 : 20

11 : 05

10

4

11 : 15

12 : 00

15

5

12 : 10

13 : 00

10

6

13 : 10

13 : 55

10

7

14 : 05

14 : 50

10

8 15 : 00 15 : 45

1. Час роботи факультативів, гуртків, індивідуальних і групових занять і консультацій.

1-ші – 4-ті класи: 14.00–18.00

5-ті – 11-ті класи: 08.00–08.25; 15.00–19.00

2. Розпорядок роботи групи продовженого дня:

ГПД 1-х класів:

Початок роботи ГПД: 12.10; 13.05

Бесіди з правил безпеки життєдіяльності: 12.00 – 12.30; 13.15 – 13.25

Прогулянка: 12.30 – 14.30; 13.25 – 14.30

Обід: 14.30 – 15.00

Відпочинок (ігрова кімната): 15.00 – 16.30

Кількість учнів 1-х класів: ____ учнів

Кількість спалень: 0

Кількість спальних місць: 0

Кількість письмових заяв батьків щодо

відмови від денного сну 0

Розвивальні ігри, гурткова робота: 16.30 – 17.30

Прогулянка: 17.30 – 18.10; 17.30 – 19.05

Час завершення роботи ГПД:18.10; 19.05

ГПД 2 – 4-х класів:

Початок роботи ГПД: 12.15; 13.10; 14.05

Бесіди з правил безпеки життєдіяльності: 13.15 – 13.30; 14.15 – 14.30

Прогулянка: 13.30 – 14.30; 15.00 – 16.00

Обід: 14.30 – 15.00

Розвивальні ігри, гурткова робота: 15.00 – 16.00; 16.00 – 17.00

Після самопідготовки до: 18.15; 18.10; 19.05

Самопідготовка:

2-гі класи:16.00 – 16.45

3-ті класи:16.00 – 17.10

4-ті класи: 16.00 – 17.30

Прогулянка:18.10 – 19.05

Час завершення роботи ГПД:18.10; 19.05

Кiлькiсть переглядiв: 2554

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 16 Березня 2024
Цей сайт безкоштовний!