Відповідно до навчального плану школа працює за 5-денним робочим тижнем. Прийом учнів до спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземної мови (англійської, німецької) проводиться на підставі заяви батьків на конкурсній основі відповідно до порядку, встановленого Міністерством освіти й науки.

До першого класу зараховуються діти з 6 років. Поділ класів на групи на уроках іноземної мови здійснюється згідно з нормативами, встановленими Міністерством освіти і науки. Усього в класі 28-30 учнів, поділяються на 3 групи по 8-9 учнів у кожній.

Навчально-виховний процес здійснюється за різними формами: у вигляді уроків, лекцій, диспутів, навчально-виробничих екскурсій, семінарів, творчих зустрічей.

Поряд із традиційними методами і формами навчально-виховної роботи використовуються інноваційні технології навчання.

Навчальний рік у школі розпочинається 1 вересня і закінчується 31 травня. Тривалість уроків становить у 1-х класах 35 хвилин, у 2-4 – 40 хвилин. Заняття розпочинаються о 8. 30 годині ранку. Навчання у школі безкоштовне. Для учнів 1-3 класів організовані групи продовженого дня, які працюють до 18.00. Учні забезпечені гарячим харчуванням. У школі працює буфет. Для шестиліток є ігрові кімнати та спальні.

Протягом року в школі організована робота з батьками. Проводяться батьківські збори, семінари, лекції, консультації психолога талогопеда, позакласні та позашкільнізаходи. При школі працюють гуртки естетичного, спортивного, краєзнавчого напрямків

Кiлькiсть переглядiв: 4782

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 16 Березня 2024
Цей сайт безкоштовний!