День безпечного Інтернету

В рамках Дня безпечного Інтернету в нашій школі було проведено низку заходів спрямованих на просування цифрової грамотності та безпечного використання Інтернету, запобігання онлайн ризикам, захист та забезпечення прав дитини в цифровому середовищі.

В класах проводилися ігрові заняття з використанням різних інтерактивних форм як в очному форматі, так і онлайн.

Учні 10-11-х класів переглянули відео про Кібербезпеку для підлітків та обговорили правила свідомого юзера.

3-те лютого запам’яталося школярам як Єдиний день інформування, протягом якого ініціативна група 9-Г класу проводила інформаційні хвилинки стосовно правил розумного спілкування у віртуальному середовищі та нагадували правила безпечного використання Інтернету.

Учні 5-11-х класів долучилися до анонімного опитування для визначення рівня обізнаності щодо Інтернет-загроз та виявлення Інтернет-залежності. В дослідженні взяли участь 207 учнів нашої школи. Результати представлені на діаграмах.

Пам‘ятайте про безпеку!

Користуйтесь мережею Інтернет грамотно!

Кiлькiсть переглядiв: 10

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 24 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!