День європейських мов

Традиційний для спеціалізованої школи №296 День європейських мов в чергове запалив шкільні будні яскравими фарбами національних прапорів.

Ранок розпочався з яскравого привітання різними мовами вчителів та учнів школи від першокласників (класовод Роїк Т.О.) у національних костюмах європейських країн, а калейдоскоп вікторин (вчитель Красносільська М.В.), квізів (9-А клас, вчитель Капітанчук Т.В.), конкурсів, віртуальних подорожей, креативних презентацій (7-Б клас, вчитель Свиридова Т.В.), круглий стіл «Як ти знаєш мови європейських країн?» (11-Б клас, вчитель Козоріз Г.І.), відео-візитівок довели наскільки важливо та цікаво підтримувати мовне різноманіття, двомовність кожного європейця та розвиток викладання мов у світі.

Яскравим знаком оклику став квест для учнів 5-х класів, де діти відвідували різні цікаві станції та дізналися багато нового про традиційну їжу, музику, одяг та прапори країн Європи. У квесті були задіяні вчителі англійської мови Бортовська О.М., Мироненко Н.О., Муран Т.П., Тимченко І.П., та Совер Т.В..

Вивчаємо мови цікаво, пізнаємо світ!

Фото

Кiлькiсть переглядiв: 34

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 24 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!