Домашні завдання для учнів з української мови та літератури

Савичева Антоніна Олексіївна

УКРАЇНСЬКА МОВА

5-В– с.59-62, впр.89, 91, 94, 104

7-В, Г – стор. 170-174, впр. 360, 365, 366

8-В– с.224-229. Впр. 398, 399, 402

11-А-пряма мова, впр.124, 125

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА

7- В , Г- стор. 183- 186, вірш напам’ять

8-В- стор. 201 (завд. 2 – письмово)

11-А- Д.Павличко «Два кольори» (напам’ять)

Палько Вікторія Вікторівна

6-В клас

Українська мова:
- параграф 32, вправи 388, 389; 393.
- параграф 33, вправи 396, 399; 400.

Українська література:
с. 154-155, визначення виписати у зошит;
с. 157-185, читати.

7-А, 7-Б класи
Українська мова:
- параграф 26-30, повторити правила;
- параграф 30, вправи 345; 355 - 358.

Українська література:
с. 187 - 214, читати;
с. 193, завдання 2 (письмово у зошит).

8-А, 8-Г класи
Українська мова:
параграфи 32-33, повторити правила;
параграф 33, вправи 387, 390; 394, 395.

Українська література:
с. 178 - 204,
с. 205 - 219, читати.

Музика Світлана Валеріївна

5г література – підготуватися до контрольної роботи і читати «Широкий шлях» С.Васильченка, відпов. на питання,вивчити напам’ять «За сонцем хмаронька пливе» та «Садок вишневий коло хати» с.196-208

5г мова &10 впр.89,90,92,93,95

8д література – прочитати «Дорого ціною»,відп. на питання с.183-204

8д мова &34 впр.399-410

9б,є,в літератута с.248-274 – теорія літератури

9б,є,в мова &28 впр.309,310,311,312, &29 впр.321,322,326,327,329

11б література с.232-261

11б мова. Пряма мова, виконати всі вправи в довіднику

Берегова Наталія Семенівна

/Files/images/20180303_134722.jpg

/Files/images/20180303_134746.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 123

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 24 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!