Організація дистанційного навчання під час карантину.

Освітній процес за дистанційною формою здобуття учнями освіти спеціалізованої школи №296

1. Алгоритм (путівник) дій з адресною інформацією педагогічних працівників про їхню щоденну роботу з учнями та батьками:

1.1. Кожного тижня проводяться он-лайн наради адміністрації та вчителів при директорові на платформі ZOOM.

1.2. Щоп’ятниці вчителі подають звіт про виконану роботу за тиждень на електронну адресу заступників директора за встановленою в закладі формою.

1.3. Щопонеділка заступники директора перевіряють надану інформацію вчителів про виконану роботу та розміщену інформацію завдань дистанційного навчання на платформі Google Class.

1.4. Щопонеділка узагальнений звіт про роботу вчителів заступники директора пересилають директору на електронну адресу.

2. Модель дистанційної форми здобуття учнями освіти:

2.1. Адміністрація та вчителі школи створили єдину форму дистанційної роботи на платформі Google Class: кожний вчитель створює документи (презентації, тести, тощо…) для класів, посилання на який є на сайті школи та Фб-сторінці закладу.

2.2. На офіційній Фб-сторінці та сайті закладу розміщуються посилання на різі форми дистанційного навчання( відео уроки, уроки по телебаченню, тощо…)

2.3. Вчителям надано рекомендації щодо терміну проведення он-лайн уроків відповідно віковим категоріям учнів (5-9 класи – не більше 30 хв., 10-11 класи – не більше 35 хв. безперервно) та відповідно до розкладу школи.

2.4. Класні керівники регулярно спілкуються з батьками свого класу через Viber і координують роботу учнів та передають поради вчителів-предметників, проводять батьківські зустрічі он-лайн на платформі ZOOM та інші.

2.5. Класні керівники регулярно надають батькам інформаційні повідомлення щодо правил безпеки життєдіяльності їх дітей під час карантину (тематичні мультфільми, відео, презентації про захист від коронавірусу, рухливі ігри з дітьми вдома, оптимальний розклад навчання дітей відповідних вікових категорій та інші).

2.6. Форми он-лайн спілкувань, що проводяться в школі з дотриманням розкладу занять, та зворотного зв’язку вчителі обирають відповідно до своїх можливостей та можливостей учнів (відеоконференції ZOOM, Skype і Viber, програмиMy English LabPearson, листування через електронну пошту, Viber та Telegram кожного вчителя, робота на платформі Google Class, « Мій клас», «На урок», відео декламування віршів через e-mail школи та інші).

2.7. Електронний класний журнал використовують вчителі англійської мови в програміMy English LabPearson для учнів10 та 11 класів. Інформація щодо оцінювання учнів під час карантину зберігається у вчителів-предметників, які особисто повідомляють учням їх навчальні досягнення через електронну пошту, Viber та інші месенджери.

2.8. Психологами школи розроблені корисні поради щодо психологічного розвантаження учнів під час карантину.

2.9. Створено Ютуб-канал школи, де розміщуються відео уроки та заняття гуртків, розроблені працівниками закладу.

2.10. Працівниками школи розробляються матеріали та створюються відео з позакласної роботи відповідно до виховного плану школи (ювілей Л. Костенко, ювілей Дарницького району, тощо…)

Розклад консультацій.

Кiлькiсть переглядiв: 164

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 24 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!