Організація дистанційного навчання під час карантину.
Освітній процес за дистанційною формою здобуття учнями освіти спеціалізованої школи №296
1. Алгоритм (путівник) дій з адресною інформацією педагогічних працівників про їхню щоденну роботу з учнями та батьками:
1.1. Кожного тижня проводяться он-лайн наради адміністрації та вчителів при директорові на платформі ZOOM.
1.2. Щоп’ятниці вчителі подають звіт про виконану роботу за тиждень на електронну адресу заступників директора за встановленою в закладі формою.
1.3. Щопонеділка заступники директора перевіряють надану інформацію вчителів про виконану роботу та розміщену інформацію завдань дистанційного навчання на платформі Google Class.
1.4. Щопонеділка узагальнений звіт про роботу вчителів заступники директора пересилають директору на електронну адресу.
2. Модель дистанційної форми здобуття учнями освіти:
2.1. Адміністрація та вчителі школи створили єдину форму дистанційної роботи на платформі Google Class: кожний вчитель створює документи (презентації, тести, тощо…) для класів, посилання на який є на сайті школи та Фб-сторінці закладу.
2.2. На офіційній Фб-сторінці та сайті закладу розміщуються посилання на різі форми дистанційного навчання( відео уроки, уроки по телебаченню, тощо…)
2.3. Вчителям надано рекомендації щодо терміну проведення он-лайн уроків відповідно віковим категоріям учнів (5-9 класи – не більше 30 хв., 10-11 класи – не більше 35 хв. безперервно) та відповідно до розкладу школи.
2.4. Класні керівники регулярно спілкуються з батьками свого класу через Viber і координують роботу учнів та передають поради вчителів-предметників, проводять батьківські зустрічі он-лайн на платформі ZOOM та інші.
2.5. Класні керівники регулярно надають батькам інформаційні повідомлення щодо правил безпеки життєдіяльності їх дітей під час карантину (тематичні мультфільми, відео, презентації про захист від коронавірусу, рухливі ігри з дітьми вдома, оптимальний розклад навчання дітей відповідних вікових категорій та інші).
2.6. Форми он-лайн спілкувань, що проводяться в школі з дотриманням розкладу занять, та зворотного зв’язку вчителі обирають відповідно до своїх можливостей та можливостей учнів (відеоконференції ZOOM, Skype і Viber, програмиMy English LabPearson, листування через електронну пошту, Viber та Telegram кожного вчителя, робота на платформі Google Class, « Мій клас», «На урок», відео декламування віршів через e-mail школи та інші).
2.7. Електронний класний журнал використовують вчителі англійської мови в програміMy English LabPearson для учнів10 та 11 класів. Інформація щодо оцінювання учнів під час карантину зберігається у вчителів-предметників, які особисто повідомляють учням їх навчальні досягнення через електронну пошту, Viber та інші месенджери.
2.8. Психологами школи розроблені корисні поради щодо психологічного розвантаження учнів під час карантину.
2.9. Створено Ютуб-канал школи, де розміщуються відео уроки та заняття гуртків, розроблені працівниками закладу.
2.10. Працівниками школи розробляються матеріали та створюються відео з позакласної роботи відповідно до виховного плану школи (ювілей Л. Костенко, ювілей Дарницького району, тощо…)
Коментарi