ВЧИТЕЛІ, ЩО ПРЕТЕНДУЮТЬ НА ЗВАННЯ "УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ"

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПЕДАГОГІВ
1. Милованова Дарина Борисівна, вчитель математики
Методична проблема, над якою працює: "Розвиток математичної компетентності учнів середньої школи у форматі міжнародного дослідження якості освіти PISA з моніторингом отриманих результатів"

Кваліфікаційна категорія вища, звання "старший учитель"

Методична розробка


2. Михайлова Людмила Григорівна, вчитель зарубіжної літератури, української мови та літератури, основ здоров'я
Методична проблема, над якою працює: "Розвиток комунікативної компетентності через використання інноваційних методів навчання на уроках літератури"

Кваліфікаційна категорія вища, звання "старший учитель"

Розробка заходу "Розстріляна Муза" для 10-х, 11-х класів

Сертифікат


Кiлькiсть переглядiв: 82

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Особистісний розвиток!

Важливе питання?

Звісно. Особливо в системі освіти.

Саме ця тема стала провідною під час проведення планової педагогічної ради з виховної роботи «Особистісний розвиток учня на всіх сходинках освітнього процесу через творчий симбіоз «учень-вчитель-школа-сім‘я»».

Заступник директора з виховної роботи Точиліна Світлана Олександрівна залучила учасників конференції до усвідомлення ролі взаємодії вчителя та учня для створення ситуації успіху в умовах безпечного освітнього середовища на різних стадіях розвитку.

Класовод 1-В класу та шкільний психолог Московченко Леся Олександрівна поділилася досвідом роботи з учнями 1-го класу НУШ та ефективними методами, спрямованими на їхній особистісний розвиток.

Класні керівники 5-х класів П‘ятаченко Наталія Михайлівна та Совер Тетяна Валентинівна розповіли про наступність поколінь учнів, їхню автономність та особливості співпраці з батьківською громадою.

Соціальний педагог Падалко Ірина Валентинівна ознайомила з кризою традиційних форм взаємодії школи та сім‘ї, викликами, які супроводжують батьків при вихованні дітей.

Також на педагогічній раді обговорені важливі питання сьогодення закладу:

- самоаналіз діяльності школи;

- лайфхаки проведення якісних онлайн уроків;

- робота з шкільною документацію під час дистанційного навчання;

- модель навчальної діяльності учнів 11 класів в травні;

- питання співпраці з педагогами, що працюють на строковій угоді.

Педагогічна рада, що охопила широке коло питань, була продуктивною.

Дата останньої зміни 24 Квітня 2024
Цей сайт безкоштовний!